gah! jag bli toki!

Har komme på att jag använder ordet "sjukt" jävligt ofta. Vettetusan vart de kommer ifrån?
Men shit the same, här kommer det ännu en gång;

Sjukt vad less jag bli på mig själv, har blekt och slingat mitt hår nu kanske 10 ggr sen i somras, för att jag (självklarhet) vill bli ljushårig, ha trivts riktigt bra i det, tills idag. Såg mig själv i spegeln och tänkte "blond? de är ju verkligen inte jag, dessutom har jag roligare som brunett", ne okej, jag ha lika roligt blond som mörk, men de lät bra?
Men iaf, nu vill jag ha tillbaka min vanliga hårfärg, mörkbrunt vill säga. Jag kan aldrig hålla mig till en enda satans liten färg. Jag bli toki på mig själv!

Så nu är min jobbiga fråga som jag har funderat på hela dagen, ska jag bli mörkbrun eller köpa mer blekning imorgon?
Funderar på att kanske köpa mörk färg, men göra mörka slinger istället, så måste de väl jämna ut sig, då är jag ju både mörk och ljus?

Skulle jag färga mitt hår mörkt nu så skulle min mor bli toki på mig, hon sa för någon vecka sen när jag höll på o göra mer blonda slinger;
"Om någon skulle komma fram till mig på stan och fråga hur du såg ut nu för tin för att de va längesen dom såg dig, så skulle jag inte kunna förklara dig på hårfärgen iaf, för ena dagen är du blond och andra dagen mörkhårig".
Kanske sant? Men ja bli ju som aldrig nöjd, eller rättare sagt jag lessnar efter ett tag.
Hm .. What to do?


blond vs brunett, va tycker du?

 

Postat av: LIPSTICKKILLER.
URL: http://lipstickkiller.blogg.se/ 2009-10-20 / 23:36:05

Faaan, snygg blogg damnit :D :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss