Härlig träning!

Jag tro ja börja bli senil, varje gång ja ska skriva ett inlägg så måste ja gå tillbaka o se va ja skrev i förra så de inte bli nån slags onödig repris. Ålderdomshem nästa?

Såg att de råka visst bli en litten lögn i förra inlägge, de vart aldrig nå redigering av bilder o inte heller vart de nå mat, ja vart för lat helt enkelt och ville spara den lilla energin ja hade till ja kom på gymme.

For till stan vid 20 i 6 när pappsen kom hem med bilen, åkte på jobbe o hälsa på Kicki, satt o surra där till halv 8 då Louise ringde o sa att hon va redo för gymmet. Vart en timme på löpbande och lite träning av bröst, rygg och mage. SJUKT SKÖNT må ja säga, fattar inte varför ja inte börjat tidigare. Är väl de att orken o gå dit är värst att hitta. Men nu blire ändring på de. Ska nog ta o bryta min uppsägelse där o träna hela vinter så man är redo för beach 2010 när den kommer :)

 

Aja, massa babbel igen när jag egentligen bara ville säga att de va skönt o träna. Men men.
Efter träningen så åkte vi o hälsa på Kicki igen en sväng, surra en massa innan vi tillslut begedde oss ner mot stan, for o snurra o surra en massa mer innan ja tillslut skjutsa hem Louise o for hemåt.
Nu ha jag sutte här en liten stund så  nu ska jag nog ta o krypa till sängs o kika på Navy, som jag antagligen kommer somna till o måste se om igen, som vanligt. Men vad gör de om 100 år?

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss