Hemkommen från stan.

Åkte till stan till kl 1 då jag hade tid hos optikern. Gick bra, och ja ha stora funderingar på att skaffa mig ett par glasögon, lite drygt ibland o bara ha linser. Ska bestämma mig inom en månad iaf.
Efter optikern bar de iväg upp på Hallsta, växlade lite pengar o surrade med Åsa o Lena.

Louise va ledig idag så efter besöket på Hallsta åkte jag på banken o satte in pengar, och till lägenheten och hämtade lite kläder åt Dennis som ja ska packa åt han eftersom han drar till Stockholm på torsdag nästan direkt då han kommer hem. Sen bar de iväg till Louise o lämna och hämta kläder där, tog även en rök o surra lite.

Men Golds och Rudolfssons glömde ja, och eftersom jag glömde Dennis armband som ja skulle laga och räkningen från Golds så gjorde det inte så mycket. Får helt enkelt ta de imorgon innan jag hämtar Wille på dagis.
När ja kom hem så hann ja inte mer än plocka bort från golvet på rummet för o dammsuga så kom Wille in genom dörren, så då vart de mys och bus med han. Så nu ha han fare och då åker snabeldraken fram! Tjing tills vidare.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss