Jag mår bra!

Gud vilken härlig känsla jag har nu, sen jag börja med träningen (visserligen bara två dagar sen men ändå), så har jag känt att jag mår helt bra, både psykiskt och fysiskt. De känns oerhört bra.
Jag sitter inte bara hemma o gör ingenting på dagarna längre, jag kommer på saker som måste göras. Jag har börjat med träningen för att jag mådde inge bra när jag såg mig i spegeln eller på kort.
Allting börjar falla på plats och de känns underbart!

Men ja skulle ju inte säga så mycket om hur bra ja mådde, tänkte berätta att jag ställde klockan på 9 imorse, och jag försov mig INTE! Duktig ja, dock låg ja kvar i sängen till 10, men somna som sagt inte om. Tyck ja är duktigt av mig!
Idag ska jag fika med Cissi kl 12, sen sola och därefter hem o ta en liten promenix (kanske) och sen duscha innan jag ska iväg o träffa Jimmy runt 3 kanske? sen hem och äta innan de bli Golds kl 6. Härligt med hela dan planerad :)

Ah, nu kila ja!
Postat av: E
URL: http://elinnnaa.blogg.se/ 2009-10-14 / 15:05:49

fin blogg & design! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss