Jobb, näsåker, kramfors, långsele!

Jobbade kväll igår, jag o Lena :) Hade 3 gäster.
Efter jobbade åkte jag till Näsåker där de va partaj på hotelle, Dennis va stadig as usual.
Träffade massa roligt folk. Alltid kul att åka till Näsåker.
Men va där dock en timme, för sen ville Dennis på Kramm i Kramfors, så då bar de iväg dit. Men först tog vi upp Jessica på Hullsta, för hon ville hänga på hon med.

Första gången jag va på Kramm, mycket bättre lokaler än i stan.
Hade riktigt kul för o vara nykter. Men nästa gång är ja då inte nykter vill ja lova.
Dennis vart ännu mer packad, jag drack cola och Jessica cider :)

Sylos vart de innan vi begav oss hemåt, dock inte för mig, va såå hungri att ja vart mätt av ingenting. Sånt är jobbigt!
På hemvägen sov Dennis, väl i Långsele när jag skulle släppa av Jessica så sätter sig Dennis upp också böjer han sig ut genom dörren och där kom kebabrullen upp :)

Väl hemma så ville inte Dennis kliva ur bilen, han tänkte sova där, och när ja sa till han "vi är hemma vi ska gå in o sova i sängen" så får ja till svar, mummlande "ne men de där ta vi sen nu sover vi". Vettetusan va han surra i.
Men fick in han tillslut iaf.

En mycket rolig nykter kväll kan ja säga :) Tack till alla!



FEEL THE SUN!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss