R.I.P

R.I.P Director Jennifer Shepard som lämnade oss hastigt i sista avsnittet av NCIS säsong 5.
Detta va nog de sorgligaste avsnittet jag sett av NCIS. Tur detta inte va slutet av serien, då hade jag nog gått och hängt mig eller nå.
Som tur är så fick man hem säsong 6 inatt, så nu funderar ja på om man kanske ska lägga sig o kika på det.

Efter sista avsnittet satte jag mig i här för att ännu en gång ge mig fan på att fixa designen på bloggen, har gjort vissa ändringar, lagt till en text i menyn o så.
Vill göra annat med, men kan inte riktigt komma på vad. Aja, de dyker väl upp så småning om, hoppas ja.

Har även sutte o surra med herr Pontus Persson, han håller inte alls med mig om att de skulle vara skönt med en 30+ varm vinter med enbart massa soool.


Men dock så skulle han gärna följa med utomlands, så ja tro nog allt att han inte skulle tacka nej till en varm vinter. Tror han bara ljuuug för mig :P

Aja, nu äre slutbabblat och NCIS o sängen som väntar. Imorgon är en ny dag med massa saker o göra, eller va? Ne imorgon ha jag faktiskt inga ärenden att göra. Ha bara solning och hämta Wille på dagis att göra. Hur ska jag då fördriva min dag? Någon som vill umgås med mig? :O
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss