Schema.

Massa mys med Wille här på förmiddan.
Kl 12 åkte han o syster hemåt. Dom tog med sig mamma och skjutsa henne på jobbet. Själv åkte jag ner till stan vid halv 1 för jag skulle sola. Men som vanligt så fastnar 10erna där man stoppa i dom för o få igång solarie. andra eller tredje gången de händer nu. Skitsolarium!
Så då vart de drop in solarie istället. Men gick lika bra de.



Solade i 20 min, o sen skulle ja till Louise men hon jobbade så ja åkte hem direkt istället, o nu sitter jag här igen.

Så nu ska jag först fixa ett schema på när alla serier jag se på kommer ut på internet, svårt o hålla reda på alla.
Sen blire till o fixa träningsschema, städa, göra en testblogg där ja kan hålla på o joxa med en ny design.
Ringa o beställa tandläkartid och tvätta lite. Sen få vi se om de är nå annat som dyker upp som jag måste göra.

Hörs senare!
Postat av: Ur Ett Suddigt Perspektiv
URL: http://urettsuddigtperspektiv.webblogg.se/ 2009-10-05 / 15:55:07

Ny text skriven.

" jag har lovat gud att han ska få le när jag dör "

Läs gärna & kommentera, uppskattar det verkligen..



Ur Ett Suddigt Perspektiv

http://urettsuddigtperspektiv.webblogg.se


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss