Yrhuvve.

Vaknade 9 av min väckare imorse, men låg kvar i sängen o myste ett tag för de va så varmt o skönt under täcket.
Och självklart lyckades jag somna om. Vaknade inte förrän kvart över 10. Måttligt less. Vill ju kliva upp tidigt så man hinn med mycket.
I allafall så klev ja upp, satt vid datorn en sväng innan jag tog o baka mig en banan kladdkaka. Lena gjorde en sånn på jobbet för ett tag sen, och den va ruskit god. Så tänkte att jag skulle ta o testa o se om min bli lika bra.

Vid halv 2 bar de iväg till stan. Åkte på Golds o fixa med räkningen, for på Rudolfssons och fixa Dennis armband som han slage söndert när de inte gick som han ville.
När de va gjort så vare en timme kvar till jag skulle hämta Wille på dagis så då tog jag o solade i 20 min, skönt. Ska åka o sola imorrn med, men ska då ta ståsolarie för ja måste få bort fläckarna på skulderbladen. Får se om ja ha tålamodet o stå där.

Solad och klar for jag o hämtade älskade systersonen på dagis, han följde med så snällt så. Men innan vi gick så gav han en liten tjej en puss o massa kramar, så sött!
Väl hemma hos syster så lekte vi massa med bilar o han läste en bok, eller kollade rättare sagt, va en bok med massa bilder på traktorer och dylikt.



Vid 4 kom syster hem och då tänkte ja ta mitt pick o pack o åka hemåt. Men Wille tyckte inte alls om de, lyfte upp han o förklarade att ja gatt åka, pussade massa på han och skulle sen släppa ner han, men då nöp han tag med benen runt mig, men fick lös han tillslut. Släppte ner han och böjde mig ner och sa hej då, då fick jag en puss och världens kram! KÄRLEK TILL MIN ÄLSKADE SYSTERSON!
Vill inte alls lämna han, vill ju bara mysa massa mer då. Sötnosen min!

Men for hemåt iaf och satte mig här, o nu ska jag till o gå ner och elda o sen äta, därefter bli de till o smaka på kladdkakan och fiffla med ny design, får se hur de gå om min motivation har komme tillbaka.

Wille igår när jag o syster va på stan:

Postat av: john
URL: http://raggarjohn.blogg.se/ 2009-10-08 / 17:57:33

sjukt underhållande blogg du har


Postat av: Tess
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/ 2009-10-11 / 21:32:45

Vilka härliga bilder! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss