Ännu en kul kväll på jobbet!

Som ja sa igår så brände ja två nya skiver, en med lugn musik. Behövs en sånn skiva ibland! Och en med lite blandat.
När dom va klar så tog jag och såg på NCIS, innan jag tillslut somnade och sov i 2 timmar ungefär. Grymt skönt!

Åkte på jobbet till kl 6, åt och surrade massa innan folket kom och skulle äta vid 7. 2 rätters till 65 pers. De va även en trubadur där som spelade fram till halv 11. Bra fart på gänget och även massa snapsvisor vart under kvällen.
Vid 11 tiden (?) lämnade Ingrid mig eftersom hon även jobbat på dagen. Så då vart man helt själv, och de va då helvetet började, de smällde till i baren, drinkar, öl, vin och cider skreks hejvilt och stereon la av.
Folk frågade efter stereon hela tin, 30 pers va där och pilla och gjorde nog bara saken värre.
Sprang mellan stereon och baren, en sväng till reception .. ja de vart massa spring.
Men tillslut fick jag i gång stereon och folket vart nöjd. Kl 2 stängde jag igen, då gick mina sista 3 trogna gäster. Mycket trevliga må jag säga.

Började röja på borden eftersom jag inte hann de under kvällen. Vart klar halv 4. Trött som tusan åkte jag hem och mötte Dennis i sovrums dörren som precis hade kleve upp och skulle på jobbet, så jag tog o sällskapade han när han fikade. Sen vart de lite mys innan han for.
Jag själv va så upp i varv så ja gatt slå på en NCIS avsnitt, såg dock bara en kvart innan jag stängde av och slog igen mina ögon.

Trots en liten helvetisk kväll så hade jag grymt kul. Ett riktigt härligt gäng må ja säga! Plus dom två finnarna som va där :)

"Come on boys, we are the only one left. Lets drink som vodka!" :)

Idag är de en ny dag, jag hade planerat att göra mycket, men jag tro inte ens hälften blir av.
Är sjukt trött eftersom jag bara sove ca 4½ timme.
Förstår inte varför jag inte kan ta långa sovmornar nå längre? :P Visserligen är de ju bra, men ibland bli man lite less.

Ne ska gå och leta orken till o göra något, tror dock den ha försvunnit för gott.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss