Helkul kväll på jobbet!

Igår fick ja inte mycket gjort på dan, men kl 4 vart de till o åka på jobbet iaf.
Hade ett gäng grabbar kl 8 som skulle ha två rätters men nå fler gäster än så vart de inte.
Fyllde upp baren för o fördriva lite tid.

Vid halv 9 kom grabbarna. Stiliga grabbar i kostym, helhärligt gäng vare :)
Hade grymt skoj hela kvällen :) Även Joel kom och hälsa på mig vid kvart i 9. Så vart han kvar till kvällens slut. Halv 2 vill säga. Så nästan 5 timmar sällskapade han mig, de va trevligt :)



När ja packat i hop allt och låst så for jag och Joel ut o snurra lite, tog upp Pernilla vid 2 som hade vare på krogen. Va ute och snurra till 3? Då dumpade dom av mig för dom skulle hem.
Men ja va inte klar på stan, så ja tog skrutt och snurra nå varv innan ja parkera o gick på stan. Mötte upp Thomas o umgicks me han, träffade även Koffe. Skojs :) Vid halv 4 (?) så skjutsa ja hem Thomas o sen for ja hem o kikade på Navy.

Idag vakna jag vid 12, hjälpte Dennis och tvätta bilen sen for jag på Hallsta och gratta Kicki som fyllde år. Satt o surra med henne i två timmar ungefär, alltid lika trevligt :)
När ja kom hem vart de till o städa rummet, ha kasta mycket rat. Så nu blire film o sen sova.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss