Kul kväll på jobbet.

Igår vart de jobb, 69 st som hade 3-rätters och uppträdande, så de va fullt upp hela kvällen.
Artisterna som uppträdde va riktigt bra. Som skulle ja nog boka själv också om jag hade konferens :)
En av gubbarna tyckte jag såg full i fan ut och hade nå jävulskap på g. De va lite roligt o höra :)
Alla va jättetrevlig och verkade ha roligt. Synd bara att allt i baren tog slut hela tin så man fick springa upp och ner mellan Hallstastugan och baren så mycket (vilket ha resulterat i träningsvärk i fotleder och ben idag) :P

    

Kl 2 var allt klart och man fick åka hem, kröp ner hos älski o myste som kom hem från övik igårkväll <3 Love, love, love!


Idag sov jag till halv 12, sjukt skönt. Va år och dar sen ja sov så länge!
Sen ha jag bara tage de lugnt, sutte här och tankat hem några nya filmer. 
Har även fått ett samtal av Ali på Toledos, Åsa hade gett han mitt nummer för han behövde folk ikväll.
Hoppas de gå bra, är lite nervös bara :P
Aja, nu blire dusch! :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss