Rätt okej dag.

Skulle som sagt åka till stan o träffa Joel en sväng idag.
Men eftersom jag va så seg (inge ovanligt) så kom han upp hit o drack kaffe medans ja försökte få mig o se ut som en människa.
Vid 2 bar de iväg, vi gick på stan o kika lite, vandrade bort till bowlingen och spelade på maskinerna, jag vann 500 :) Jag vart glad, men inte Joel eftersom de inte gick fullt lika bra för han :P
Efter gick vi mot bilarna, men träffade först mor, syster och Wille. Sötaste ungen! Love.
Sen skilldes ja och Joel åt, så for ja på Hallsta och sen till momma där även älskade kusin va! Ännu mer love.
Även mamsen kom dit. Satt o surra ett tag innan vi tog o lyfta in arslena i bilen och for hem.

Ha sutte o kolla runt på piercingar och kläder ikväll, hittat massa ja vill ha. Dock kan ja inte köpa nå än :/
Men snart så! Wehei.

Nu ska jag kila o ringa Dinkis o skvallra litegrann :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss