Härlig helg trots sjuka o dåligt väder.

Alltid lika snabb me o berätta om mina helger, men iaf, tog de enbart lugnt eftersom jag vart sjuk. Såg på film o tv hos en vän i fredags, trevligt som alltid.
Lördag vakna jag vid halv 10, for o hämta upp Dennis. Drog en frukost på Café Petter innan vi åkte till Forsmo, han va snäll o hjälpte mig o byta till sommarsulerna och jag städade bilen medans.
Sen bar de iväg till stan igen, släppte av Dennis på Konsum där han mötte upp Patrik. Så for jag o la mig i lägenheten igen, tokvarm o alldeles yr.

Vilade en stund, sen bar de iväg till Långsele för o hämta Madde, Agda o SötNova. Vi åkte till Undrom för o kika på grabbarnas fotboll som va kl 2.
Dom vann med 2-1 om jag inte minns fel?
Eftersom dom vann den matchen så hade dom en till kl 7, men vi ides inte vänta så länge, så bar iväg mot stan för o släppa av dom i Långsele igen.


Men då
såg vi att de va nåra som körde skoter i backen, så vi åkte dit o kika först. Lars va en av dom så han kom o surra me oss en bra stund innan vi tills sist åkte vidare. Men då kom ja på att eftersom klockan va så pass nära 7 så tyckte ja att vi kunde äta på stan o sen blåsa ner o kika på LIAs sista match.
Så vi åkte till momma o fika lite innan vi for på Shell o åt korv o så.






Sötnova ville göra samma som Agda så hon grävde ner sig snön :P

Sen bar de iväg till Undrom igen, hejjade på grabbarna. Nova va en jävel till hejjarklack hon, skrek som en dåre :)
Matchen slutade 5-2 iaf, helgrym match vare och denna cup va Patriks sista matcher med LIA. Och ja må då säga, han gjorde ett jävla avslut, 3 mål i sista matchen. Ha inte sett LIA spela så bra överhuvvetaget på alla matcher jag sett. Sjukt dukti va dom allihop!


Bar iväg tillbaka mot stan, gatt svänga in till Dennis o låsa upp åt han o Patrik eftersom dom hade lämna nyckeln till Malin :P Så lånade lilla Nova toan också stog vi där o surra liten stund innan de tillslut bar iväg mot Långsele för o lämna av dom.

En mycket trevlig dag med Madde, Agda o Nova.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss