Heldag med little brother.

Vaknade 11 igår, klev upp o ringde Louise för vi skulle ta en frukost. Ringde lillebror o kolla om han skulle med, o de skulle han om vi bara kunde vänta 20 min. Men så länge orka inte Louise vänta så hon banga.

Åkte till lillebror där han, Conny o nån till va. Tog mig friheten och låna ett par byxer av han. Mycket sköna må ja säga! (Kanske ska behålla dom?) Sen åkte vi alla ner på stan o skulle käka lunch, gick på valve där de va fullsatt, gick på Appelbergs, men där vare ingen mat som locka, så då gick vi på Toledos. Åt kyckling me steke pärern o senapssås. Mycket gott!



Dennis E sällskapade oss efter ett tag. Satt o surra en stund innan vi skjutsa Conny o den andra till deras bil, också åkte jag, stoffe o Dennis upp på Remsle en sväng för Dennis skulle göra nå.
Därefter vart de stan igen, kolla HDMI kabel, träffa Illa o Mia en sväng på bowlingcafé o sen gick vi o satte oss på Lilla o fika lite o surra massa skit, innan vi skilldes åt. For till lägenheten o la mig en sväng, men fick lite ångest över att ja va så blek så gatt åka ner på solarie, där ja mötte lillebror igen som sa att de va fullt, o sen tyckte han att jag skulle följa med han, Dennis E o Otto o käka pizza, så då for han o duscha också åkte jag upp o hämta Dennis också for vi till lillebror där vi satt o vänta på Otto.

Efter många om o men så dök han upp, så då bar de iväg på Remsle, dock vart de ingen pizza för mig, min mage är fortfarande inte som den ska, så de vart en barnpotion pasta o köttfärssås för min del. Haha.

Efter maten så drog jag upp till Forsmo en sväng, lämnade tvätt o hämtade rena kläder. Lämna lite papper o surra lite skit innan ja for till stan igen, fortfarande fullt på solarie. Åkte o köpte hårfärg, kollade solarie igen, ståsolarie va ledigt, så då tog jag 4 min där, pallade inte längre eftersom folk använt de konstant, va grymt varmt! Sen hem, färga håre också åkte jag till en kompis o såg på The Broken.

Postat av: Johanna
2010-05-01 / 14:42:57

Fyfan va cool stil, digga hårt!! Snygga pants bruden:D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss