Middag, film o lite till.

Hinner knappt med mig nuförtin känns de som, t.ex jag o min dator, vi behöver minst en dag i veckan för oss själv. Rensning o allt dylikt. Men de ha jag inte hunne med nu på länge så den är lika mycke kaos som mitt rum.
Men hoppas hinna lite i veckan.

Iaf så for jag till stan i tisdags, for på jobbe o skulle fixa nå bilder. Men hade verkligen ingen ork.
Dennis bjö ner mig på middag, hans goda köttfärssås :) Mumma! Sen vart de upp på Hallsta en sväng, surra lite.
Sen åkte jag till en vän o kika på film, vi skulle egentligen se Paranormal Activity men de vart The Children istället, ha ju redan sett den men såg den igen.
Kom hem där på natten nångång, bums i säng vart de!

Igår åkte jag till stan, for på Nipan o fixa me nå papper, sen till Jimmy, höll på o dona lite i lägenheten. Är ju nästan klar nu, om man jämför med hur de va för ett tag sen ;P Halv 4 så skulle han på jobbe, så då for jag o hälsa på Dennis en sväng innan jag åkte på jobbe.
Bjö upp syster m.familj, mamma o pappa, o sen Hans föräldrar, dom fick aggera modeller.

 
Efter de så for jag o Louise till Cissi där hon o Anna va, spela ett parti Yatzy, JAG VANN! Weheheheei.
Därefter åkte jag o kika på lite tv med en vän, kikade på Mad TV, skratta så jag grina. Måste leta reda på de där avsnitte. Grymt kul må jag säga. Sen kika vi på South Park, jag som hatar de jävla programme, men fan så kul de va måste ja erkänna. Fick även tag på en bra låt därifrån!
Kom hem nån gång inatt, satt vid datorn en sväng o sen vart de sänga.



Idag kom Wille hit, mysigt som alltid! Skjutsa hem han vid halv 2, åkte iväg o prata jobb o sen vidare till Dennis och bytte gardiner, tyckte de va dags o ta ner dom med tomtarna på :P Därefter vidare till Jimmy, han tänkte bju mig på Hasselbacks pärer o fläskfilé, men ja gatt tacka nej eftersom ja gatt åka hem o dona på. Men han skulle bju mig nån annan dag iställe :)

Ikväll blire nog till o åka till Cissi en sväng om jag ha råd, sen till en vän o kika på Paranormal Activity, men jag tror den suger, men jag ger den en chans!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss