Min lilla fristad.

Igår flyttade jag, eller ja, för några dagar iaf, har bosatt mig i min lilla fristad i stan.
Låg o döa framför datorn hela kvällen, surrade med Dinka i 1½ timme. Märks att vi inte surrat på flera vecker ;P

Kom även på igår att jag är ingen ensamperson, jag vill ha folk runt mig jämt. Efter jag vart här i en timme igår, helt själv så kände jag hur de börja krypa i skinnet. Eftersom ja inte kan gå nånstans eftersom ja bli så yr så leta jag i förtvivlan nån som kunde hälsa på mig, men utan resultat :P
När jag skaffa lägenhet så ska ja se till att de är folk hos mig hela tin eller så vill ja bo i ett kollektiv :P

Slog på 6e Johan Falk filmen iaf, grymt jävla bra. Nu vill ja ju att de ska komma fler, för jag gillade inte slutet på sista filmen. Låg på helspänn hele tin :P Därefter vart de lite smsande, men sen kröp jag äntligen till sängs.

Ny dag i dag, trött och yr, som vanligt .. Hoppas Cissi kommer förbi o hälsar på mig en sväng :)

Postat av: Madde
URL: http://madeleinepeterssons.blogg.se/ 2010-04-17 / 17:23:11

Ja det såg jag att det var ;) ja varsågod :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss