Nyfikenstrut måste ha koll.

Systeryster ringde;

J - Aah ..
S - Vad göru?
J - Jag är hemma. Vadådå?
S - Jaha, vad ska du göra ikväll då?
J - Jag ska till stan.
S - Och göra vadå?
J - Ska hälsa på folk.
S - Vilka då?
J - Ja de vet inte du.
S - Ja men vi måste ju få veta, du ha ju inte uppdatera bloggen på länge.
J - Uppdatera den nyss.
S - Jaha, men vilka skulle mamma o pappa äta med?
J - Jag vet inte, de visste dom inte själv. Ring o fråg dom.
S - Men dom sitter o äter nu.
J - Ne, dom åkte från stan halv 6.
S - Ja men då ska jag ringa dom nu.
*klick*

Min syster o svåger är verkligen nyfiken :P Och hålla koll på vad alla gör o 1000 fråger, det är Petras specialite. Undra om hon fått de från Momma, för momma vet också allt :P
Aja, nu dra jag till stan o hälsar på en vän :)
Postat av: Madde
URL: http://madeleinepeterssons.blogg.se/ 2010-04-10 / 12:17:50

snyggt armband där uppe ;)!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss