Torsdag=sovmorron. Trodde jag ja!

Onsdagkväll låg jag lycklig i sängen, "imorrn ska jag banne i mig sova ut".
Kl halv 9 ringer syster, "Wille ha bleve sjuk, kan du komma ner och passa han medans vi ska på sjukhuse me Jolie?"
Jag trodde hon skämta, sa nej och la på.
Får ett sms om att pappa inte kunde för han hade skola, så jag tog o klev upp och åkte ner dit.
De va min sovmorron, men vad gör man inte för sina älskade syskonbarn, dom är ju trots allt de bästa jag ha ♥
När syster o Hans åkt så tog jag o Wille oss en fik, macker o oboy. Mums! Sen la vi oss i soffan o myste framför Nicke Nyfiken. Mysigt värre!
Vid 12 så kom dom hem. Satt o surra lite, jag fick ett påskägg till o med, en grön liten påse med 10 stycken Kung i, de kan man kalla påskägg :D Mycket snällt av syster o svågern. Tack ännu en gång.
Sen gatt jag bege mig iväg till jobbe, jag o Camilla satt o fixa med bilderna till broschyren.
Sen åkte jag ner till Jimmy, skulle fixa lite i lägenheten, men istället åkte vi ner på stan, skulle på banken som va stängd. Så då gick vi på Dressman istället så Jimmy kunde kolla på någon billig festkostym, festkostym hitta han, men inte så billigt som planerat :P
Sen begav vi oss på Lidl, checka in hur det blev, är inte ett dugg imponerad av de. Tro inte de kommer va kvar så länge om jag få säga mitt.
Och min bil krånglade hela dan, så då tyckte Jimmy vi kunde åka på Mekonomen o handla lite så vi kunde fixa den. O sagt vare gjort. Så nu funkar de som den ska, men vi råka köpa fel grej så vi få göra om de i veckan :)
Därefter bar de iväg hem o käka, Ida va hitbjuden på middag, sen duscha jag också bar de iväg till Jimmy igen, men då följde även Ida med. Vi kirra gardinerna, eller ja, dom två kolla på medans ja strök. Men sen gatt vi va alla tre för o få fast nå jävla tejpjävel på dom för o fålla upp dom. Värdelöst! Silvertejpen hade löst allt.
Sen åkte Ida o jag o Jimmy börja plocka ur låder, eller ska jag säga jag där med? :P Vart nog stökigare än innan. Haha. Men de kirra vi en annan dag. Sen skjutsa jag Jimmy på station för han skulle jobba så då tog jag o for till Nisse där Ida va, dom höll också på o dona i Nisses lägenhet. Hemhjälpen Malin & Ida. Va där till halv 11, sen bar de iväg hem en sväng, hämta nå filmer också for jag upp till Patrik, kikade på The Animal. Bra film :)
Kom hem 2? Somna vid 4?
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss