Hurtbulledag!

Idag känner jag mig som en hurtbulle.
Vakna vid halv 10, men låg o drog mig bra länge. Klev upp och åt gröt och sen bar de iväg till solarie.
Solade 24 min, mycket skönt vill ja lova. Efter de vart de 3 omgångar Yatzy hos Louise. Jag vann 1 och hon 2, den jäveln.



Sen bar de iväg hem mot Forsmo, sutte vid datorn o dona på lite här hemma. Och nu ska jag bara äta sen bär de iväg till backen, åka bräda med Louise och sen ska vi på gymme, ska köra lite rygg, mage och armar. Och efter de bli de nog sola igen, fy vad skönt!



En rikti hurtbulledag! Denna gång ska jag även ta med mig kameran när vi åker ;P

Postat av: Emanuel Nilhzon
URL: http://snyggeman.blogg.se/ 2010-02-08 / 22:27:09

Jag ska åka bräda imorrn :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss