Nybakat och nyduschad.

Vaknade kvart över 9, pigg o alert, härligt härligt!
Klev upp vid 10 och fika lite. Magen skrek efter mat, rätt ovanligt eftersom jag aldrig bruka kunna äta direkt på morron.
Ha hunne med att plocka ur o i diskmaskin, bakat en kladdkaka och duschat. Så nu sitter jag här och ska till o göra mig klar för att åka ner på stan.
Ska upp på jobbe o bju Kicki o Lena på praliner. Sen på GB med Cissi o hälsa på våra gamla lärare. Därefter ska jag till tandläkarn o lämna nå papper också ska jag försöka hinna med att sola. Mycket skönt!

Och ikväll ska jag ner till Hans o Petra o bju dom på kladdkaka. Och äntligen få träffa lillan! ♥

Postat av: Sanna
URL: http://moonzanna.se 2010-02-22 / 13:11:00

Vilken snygg header bild du har! Grymt läcker ! Tagen nyligen ?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss