Sicken rolig kväll de vart igår.

(Långt inlägg, men detta är min roliga lördag i Junsele)
Igår vare som sagt Junsele som gällde. Satt hemma vid datorn för o vela för jag va sugen på öl,
o de hjälpte inte att Jimmy skicka sms heller.

J - Öl? :P
M - Ne bli nog nykter ja tro ja :)
J - Jag har en bättre idé, ta bilen hit drick en öl med mig,
sov på soffan och skjutsa mig till Sollefteå imorgon. Ja bjuder på första ölen :P


(Jimmy med förförartveksamma blicken, kort sen vi va på valve 17/1)

Tack för den frestelsen Jimmy!
Trots de otroligt lockande erbjudandet så vart de inge öl (inge starköl iaf) för mig.

Blåste upp till Junsele iaf, va där halv 12, snurra runt lite, sen gick jag på Corner där partaje va. Mattis mötte upp mig utanför o tog en rök, också följde ja me han in, han va så snäll så han fixa in mig gratis, "chafförn gå in gratis va". Tack Mattis :)
Satt där med han, Patrik o Erika. Sen kom o gick de en massa folk, men umgicks nog med Jimmy och Mattis mest under kvällen tro ja. Drack lättöl, shakade ass och träffa massa roligt folk :D Finns de nå bättre än o va nykter? :D Tro inte de, fast dock ska man va i rätt sällskap :)

Kl 2 vart de utgång, krogen stängde, skulle skjutsa hem Ballie och Jimmy, men vart ståendes utanför ett tag i väntan på lite folk o så. Tillslut så fick Jimmy slita mig till bilen för då ville han o Albin inte vänta längre ;P
Men tillslut så kom även Madde så åkte hon med.

Efter man lämnat Ballie o Jimmy så for vi tillbaka till Corner, träffa Mattis, Patrik, Benjamin m.fl. Stog o surra, tills en dryg idiot kom o höll på o luta sig mot bilen o va allmänt jävla dryg o kaxi. Sa säkert till han 30 ggr att inte röra bilen o sen gå därifrån.
Mattis sa att han skulle lyssna på mig men då vart han arg på han istället. Jävla nolla!!

Sen när jag fått in Benjamin o Anton i bilen, 2/3 som skulle åka med så vart de lite mer körning, körde Kårén o Hempa bl.a. Sen en massa till :P Tillslut så fick jag in Madde o Nicke i bilen med så skjutsa jag Nicke till Robin och sen va vi äntligen på väg hem, sådär vid halv 4 tiden?

Dumpa Anton i Näsåker, Benjamin hos Felix i stan, sen skulle jag hämta Ida o ta med henne hem, men istället fick jag med Thomas o Amanda i bilen o skjutsa hem dom, och ingen Ida följde med ;P Dumpa Madde i Långsele, kvart i 5, då va jag äntligen på väg hem till min säng :)

Surra lite mer med Mattis innan jag skulle sova, för han kunde inte somna sa han,
men lix förbannat så somna han mitt i smsandet ;P

Iaf, tack för en underbar kväll allihop! :D
Jag ha verkligen sjukt underbara vänner!


Don't run faster then your guardian angel can fly!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss