Sundsvall.

I lördags så va jag hemma o tog de lugnt fram till kring halv 8, försökte sova en sväng eftersom jag klev upp vid 5, gick inge vidare kunde inte alls sova.
Åkte ner till syster o hans där även mamma o pappa va. Spelade en chicago. Sen bar de iväg på krogen (nykter) med Johanna och Louise. Hade mycket kul trots att jag va nykter. Dead by April va grym, skriver mer om dom sen.

Somnade runt 5, så va vaken 24 timmar, dock kände jag inte alls av att ja va trött :P
Vaknade dock igen 6 av att två små söta idioter ringde o fråga om jag va i Forsmo o ville bju på kaffe.

Upp 4 timmar senare för o åka till Sundsvall med Cissi, hämta upp Lina o mötte upp Ida inne i Birsta.
Köpte 2 linnen, två filmer, 1 långärmad tunnare tröja, ett databord (äntligen), två halsband, ett ljus o två filmer.

Nu blire mat o sen åka till syster o hans o spela chicago, o sen vid halv 10 ska jag till Cissi o spela yatzy med henne o Louise.

Bilder kommer senare på allt möjligt.
Postat av: Claudia
URL: http://claudiias.blogg.se/ 2010-02-01 / 18:48:38

härligt att höra :)

jorå bara bra här med.



haft en bra dag?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss