Vänner kan de där med att få en att le!

Ja minst sagt, för ett tag sen vare en vän som sa till mig "du är född med ett leende på läpparna",
och för ett tag sen när jag va iväg en sväng så vare en annan vän som sa "Malin, du vet om att vi gillar dig skitmycket va?" och här igår skickade jag iväg ett sms till en tredje vän och kolla vad han gjorde och fick till svar "Jag var på väg att somna men nu svarar jag en av mina snygga vänner på ett sms istället :P Vad har du på hjärtat då vännen?".

Vänner är de bästa man ha, jag behöver inge presenter eller dylikt för o bli glad, en stor kram och några glada goa ord är något som värmer mig och något som jag minns länge!
Ett stort tack till mina underbara vänner som finns vid min sida!


Postat av: Jossan
URL: http://josefina.blogg.se/ 2010-02-10 / 10:04:42

Vad härligt :) Bra vänner ska man hålla hårt i!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss