Vilken trevlig kväll de vart.

Se på fan, ännu en dag är på väg mot sitt slut. Och se vad trevlig den ha vare!
Idag ha jag vare hemma o dona på med datorn, längesen man gjorde de känns de som.

Ikväll vid halv 7 så drog jag o Louise till backen, åkte åk, sen va hon less. Fast de va ja med, inge bra före.
Sen hade vi lite ont i bena, otränad som vi är, och då kom hon på den "briljanta" idéen att vi ska hårdträna i 2 veckor, på gymme. Köra nästan bara ben. DAMN VAD JAG KOMMER DÖ!



Efter åkningen fick jag min bräda vallad, great som fan! Den ha nog inte fått någon behandling sen ja köpte den, när de nu va? Många år sen iaf.
Sen skilldes vi åt, för hon skulle till Sofie o dricka the, te, tea, teé eller hur i helvete de nu stavas. Och jag skulle upp på Remsle på Shell o träffa Per, ta en kaffe (dock vart de en loka för mig).
Även Helene va med, mycket trevligt. Och efter en stund dök Louise även upp igen, hon kunde inte slita sig från mig ;)

Satt där o surra till kvart över 9, då skilldes vi alla åt och jag tog o drog mig till Toledooo, träffa Pär, snackade skit, drack kaffe och sen fick ja Sigara rullar, fuck va god dom är. Sen skjutsa jag hem han när han sluta 10 också bar de iväg hemåt för mig.

Nu kommer vi till de roligaste, mest irriterande (och hm .. kan man säga äckligast?) ikväll ..

Eller ne, jag väntar till i morrn o berätta de. God natt!
Postat av: thea
URL: http://tthea.blogg.se/ 2010-02-05 / 03:16:50

sv: ja gud de kan jag verkligen tänka mig, inte direkt nåt man gör varje dag:p


Postat av: maria
URL: http://bymarri.blogg.se/ 2010-02-05 / 14:30:08

snygg blogg du har, snygg header oxå kram <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss