Andra dagen på det nya året

.. och jag ligger sjuk.
Hosta och jävulskap. Ingen höjdare vill ja lova.
Hatar att va sjuk, för de är så sällan jag är sjuk att när jag väl bli de så bli jag riktigt sjuk! Så idag har de inte hänt nånting förutom att jag har Vampire Diaries maraton. Skulle kunna se den serien om och om igen.
Men nogbabblat om de.

Jag har aldrig vare nån för nyårslöften för jag brukar ändå inte kunna hålla dom.
Men detta år har jag avlagt några;
Jag ska utvecklas inom fotografering, dricka mindre, ta upp träningen på riktigt, åka på konserter, spara pengar till allt jag vill göra t.ex resa, köpa grejer till kameran, tatuera mig, pierca mig (har naveln, tungan och två i näsan men de ska bli en eller två piercingar till), sätta fast ett till tandsmycke (har två stycken på en tand men ska göra ett till på en annan tand) o.s.v, göra minst en sak i månaden som får mig att må bra och som jag minnas när jag på nyår står och funderar över vad jag gjort detta år. Och sist men inte minst ska jag försöka sluta röka.

Dessa är mina löften, och dom SKA jag hålla.


Och snart ska jag ta o boka biljett till Sweden rock kryssningen, måste bara hitta några som vill följa med. Kan bli svårt, verkar inte finnas några riktiga rockers här i stan. Eller har jag fel?

Postat av: malin
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/ 2010-01-02 / 17:05:42

sv: okej är de bra då? =) jag duscha nyss, nu väntar jag på en kompis ska komma hit!


Postat av: Camii
URL: http://camillasedin.blogg.se/ 2010-01-02 / 23:23:08

Fel ;p


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss