Äntligen lite brun.

Dagen börja bra, syster ringde o väckte mig halv 10. Hon undra om jag inte ville följa med på badhuse med henne o Wille. Utan att ens tänka på vad jag hade o göra under dagen så tacka jag ja.
Men två minuter senare när vi lagt på så kom jag på att jag inte alls skulle hinna de, så fick skicka iväg ett sms o avboka. Men funderar på om man kanske ska kolla om man kan ta wille på badhuse nästa tisdag och kanske fråga Madde om hon o Nova vill följa med då? Ska fråga syster hur planerna se ut för dom nästa tisdag när jag åker ner dit idag.

Iaf så ha jag vare på Hallsta idag, skickade iväg min arbetsansökan o surra lite med Åsa o Anders. Sen bar de iväg ner på stan, lämna nå papper på Försäkringskassan åt syster (va även en gubbe där som satt o surra med sig själv heeela tiden, söt men knäpp liten gubbe), efter de vart de till o sola. De va efterlängtat vill ja lova. Och innan de bar iväg hemåt så svängde jag in o sa hej till Dennis en sväng.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blire till o åka till syster o hans en sväng innan de bär iväg upp på berge o hälsa på Kicki o knäppa lite kort :)


Dennis och Didas myser i sängen.

Postat av: Jossan
URL: http://josefina.blogg.se/ 2010-01-12 / 17:39:06

Vilken mysig bild :)


Postat av: Pania
URL: http://paniat.blogg.se/ 2010-01-12 / 18:53:11

sv; Finns det en tvåa? :O Vad heter den? Amen snyggot dör ju i ettan? :/


Postat av: Pania
URL: http://paniat.blogg.se/ 2010-01-12 / 22:08:01

sv; den får jag tanka ^^^Den kan inte vara bra utan honom dock :/ Han är tusan min dröm man :P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss