Arg + dator = Dator ut genom fönstret illa kvickt.

Gah .. håller på att bli tokig här där ja ligg.
Ha gett mig in på något jag inte kan ta mig ur, hur mycket ja än vill. PISSPOTTA rent utsagt!
Tänkte ladda hem nå grejer till PS så jag kan lära mig lite nytt. Men tro på fan att jag fastna för en grej, nämnligen att göra blankare ögon och få mer djup i dom. MEN DET GÅR INTE SOM JAG VILL!
Önskar att jag bara kunde tänka "Ne men de här gå inte, jag få göra de nån annan dag", men ICKE! Istället tänker jag "Jag vägrar sova innan jag ha fått de som jag vill", vilket kommer resultera i att jag är vaken heeeeela jävla nattjäveln lång.

SKIT!

Aja, nog med aggressioner.

Maten hos momma va god, Wille va mysig och kramgo, förutom när han slog mig (han slog bara för att jag sa ifrån, annars älskar han mig, jag är ju hans älskade favoritmoster).

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss