Bra tryck i baren!

Igår vakna jag upp vid 9 nångång, tog de lugnt o kika på tv innan de bar i väg o sola.
Sen bar de iväg till Forsmo för dusch o göra mig klar för jobbet.

Började kl 6, men först tog jag en rök med en god vän.
Gick både bra o dåligt på jobbe, struliga människor som inte alls bestämt något o ditt o datt. Men när maten va uppäten så va alla glad o nöjd. Sen stack Åsa o jag vart själv. Va bra tryck i baren och allt flöt på.
Fick besök av en annan god vän, som ja inte träffat på länge, under kvällen också, kom förbi på en Kaffe o surra lite.
Kl 2 va jag hemma. Såg på Smallville innan jag la mig för o sova efter en tillslut bra kväll.

I dag klev jag upp vid halv 11, trött som ett svin. Fick sms om att jag skulle va barnvakt. Tänkte sola men eftersom jag skulle va barnvakt så skippa jag de. For o köpte en baguette på Café Petter o for till Forsmo o käka i väntan på Wille, tiden gick, ingen Wille kom. Hann se efterlängtade VD o dona på massa.
Sen ringde mamma o berätta att hon pratat med Petra för ett tag sen o att jag nog inte behövde va barnvakt. Duktig Petra som ringde o berätta de för Mig(!!!)

Kl 8 ska jag o Dennis bowla med Åsa och Zarah, ska bli skoj :) Sen blire Junsele! Skojs.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss