Fittsnö o shopping!

Ja jag är allt annat än glad över denna förbannade jävla snö!
Igår innan jag skulle fara till stan så sopade jag av bilen minst 5 gånger under 1 timme. Min motorvärmare hade valt att inte fungera, inte vart jag gladare av det.
Sen när jag skulle ut från gårn vart ja stannandes o gatt skotta mig ut från gårn! Va måttligt arg vill ja lova, 30 minuter tog de att köra ut från gårn, o va kan de va 30-50 m? (är inte duktig på att mäta avstånd)
ARG, ARG, ARG va jag.

Väl ute på vägen bar de iväg mot stan, höll på o smacka in i en traktor som kom o körde i mitten av vägen. Ännu mer arg vart jag.

Väl hos Dennis så parkera jag i garage för o slippa skotta bilen idag. De va ju ett litet ljus i dagens helvete!
Vi tog Dennis merca o for till Kramfors, gick bra hela vägen ner dit. Hämta upp hans pappa också for vi på Intersport där jag köpte en mössa (ingen jättefin men bra att ha i backen eftersom min stickade inte värmer så jättebra) som jag tydligen se ut som skrållan i. Sen vart de Dollar där jag köpte mig hårinpackning, en tavla (skitsnygg), en vattencharaff (vet inte hur de stavas) o lite annat smått o gott. Sen vart de Sylos där ja käkade en somvanligt god kebabrulle. Mums!

Min tavla :D



Godaste godisen just nu :D



Tändare, hårinpackning o godis :)



Min vatten-hur de nu stavas. Jag är svag för frostade glasgrejer.



Och sist men inte minst halsduken, bra o ha i backen så man slipper
va så tjock om halsen som jag bli nu av den jag ha, plus att den värmer bra :)



På hemvägen efter vi lämnat Dennis pappa så fick Dennis en oförberedd sladd och jag höll på o krypa bak i baksäte (så åkrädd som ja är). Va på väg ner i dike o in i räcke. Men klarade oss som tur va eftersom Dennis va så duktig o hävde sladden. På svinåsen vare en lastbil som hade åkt av vägen riktigt illa. Sen vid volvo så skulle Dennis sladda o leka o vips se jag hur vi åker mot en snödriva, "kapoff" sa de, jag vart arg, men ingen skada på bilen eller oss eftersom de gick så pass sakta.

När vi kom hem så slog jag på NCIS o sen vart de en film (som jag skriver om sen) innan de vart sova.

Postat av: Anonym
URL: http://olympicadventure.blogg.se/ 2010-01-29 / 14:53:27

På måndag åker jag till vancouver för att jobba som volontär på vinter-os, på bloggen kan du följa mitt äventyr! =)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss