Helgen är över.

Jag kan med glädje och sorg berätta att jag överlevde backen i lördags, gick mycket bättre än väntat. Nog föll ja några gånger allt, men inga större skader. Dock vare Robin som slog en rejäl vurpa, och gjorde illa rygg och huvve. (trodde de va jag som skulle göra den vurpan, men icke)
 
Kvällens planer vart att dricka öl och gå ut o ha trevligt.
Satt först här hemma jag o Robin och drack öl o spela kort. Sen vid halv 10 skjutsa pappa ner oss mot stan, först förbi Thomas o lämna lite öl o sen hämta vi upp Jimmy. Bar iväg ner på Valve. Först gången ja vart där så tidigt :P
Träffa massa roligt folk. Hade jättekul heela kvällen. De är nog en av dom bästa på länge :) Men trots att jag hade ruskigt kul så kommer jag ändå fortsätta min nykterhet, är ändå roligare nyktert :)

Igår vaknade man med en jävla smärta, ingen baksmälla, utan en sjuhelsikes träningsvärk som jag inte trodde existera. Kom såklart från lördagens åk i backen. Trodde jag seriöst skulle dö! Så ont hade jag.
Men klarade av o sätta mig i bilen o åka ner till Dennis iaf. Han bjöd på en riktigt god köttfärssås. MUMS!
Sen vid 6 halv 7 slog vi på Blood and Bone, den va så bra så Dennis fick se den med. Men jag somnade dock o vakna emellan åt av att ja ryckte till eller att Dennis peta på mig o fråga om ja sov. Men annars sov jag till halv 9 imorse.

Och ikväll blire till o gå ut o äta med Dennis pappa som fyller 50, sen bowla, hur de nu kommer gå med min träningsvärk :S
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss