Min framtida lägenhet.

Som dom flesta av mina vänner vet så jobbar jag på Hallsta och ha jobba där i lite över 2 år. Dock bara extra, men jag verkligen hoppas och vill ha fast anställning så småning om. För jag trivs som fan där med både stället och personal.
Och när jag får fast jobb (även om de inte bli på hallsta), så ska jag skaffa mig en egen lägenhet. Har bestämt mig för att inte skaffa nå sånt förrän jag vet att jag ha pengar så jag klara mig varje månad.
Men de är ofta jag sitter och tittar på möbler och inreder min framtida lägenhet i mitt huvud.

Och här är några grejjer som jag möblerat in i min lägenhet i huvve just nu.



Vart helt nerkärad i denna soffa, älskar skinnsoffer, men tycker dom oftast inte är nå bekväm o sitta/ligga i, vill då hellre ha en i tyg. Och då passa denna mittemellan/blandad skinn-tyg soffa mig perfekt, och tyckte den va riktigt snygg!


Och denna tvbänk finner jag ingen förklaring till förutom att den va skitsnygg! Den ska jag ha om ja så ska bygga mig en egen för att den inte finns kvar när jag ha spara ihop pengar till den :P


Och sen detta läderöverkast på min säng skulle va pricken över i:et på min säng :)

Postat av: N
2011-05-19 / 06:24:28

Hej och tack för en super bra blogg! Jag undrar vart man kan hitta soffan och tv-bordet. Mvh N


Postat av: Sara
2012-04-19 / 08:35:37

Var hittar man tvmöbeln??? Skitfin!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss