Perfekt lördag!

Lördagen började inte bra, vi vaknade halv 11 och insåg att vi försove oss 2½ timme. Skull egentligen ha kleve upp 8 och åkt till Övik kl 9.
Less, sura och och måttligt stressade så började vi reta upp oss på varann. Jag tyckte vi kunde åka en annan dag, men eftersom vi bestämt denna dag så åkte vi till Forsmo och hämtade mina badkläder. Sen ner till stan, köpte frukost på Hullsta o sen bar de iväg till Övik, kl 12. Jag hade tanken "detta kommer bli en skitdag".



50 minuter senare va vi där, de dåliga humöret hade släppt och vi va glad båda två, gick på stan en snabbis. Köpte en skinnkjol o ett par leggins på H&M och en tjocktröja på Stadium. Sviinskön varen!
Sen vart de till o äta på de omtalade Subway, ha aldrig äte där förut. Mycket gott, förutom att de fick två minus, dom hade inte brieost och inge smör :P Men i övrigt va de gott :)
Därefter va klockan halv 3 och vi begav oss mot paradisbadet.



Åkte massa rushkaner o hade faktiskt riktigt kul. De va som att man va där med sitt barn, Dennis vart precis som barn på nytt :P Badade dock bara i 1½ timme ungefär, sen va vi nöjd :) Klev upp o sen bar de iväg dit Dennis jobbat förut, hämtade grejerna hans innan de bar iväg hemåt.

Halv 8 klev jag innanför dörren, tog mig en ytterligare dusch eftersom även om man duscha på paradisbade så känns de som att äckelvattne sitt kvar, och håret bli så torrt. Så de vart en hårinpackning och massa duschcreme, och vips så kände man sig som en människa igen.
Sen åkte Dennis hem o sov eftersom han skulle upp o jobba på söndag och jag for till syster och Hans o spelade kort.
Spelade en omgång Chicago, JAG VANN för första gången i hela mitt liv mot dom två. Jag va överlycklig, men tro ni lyckan höll i sig länge? ICKE!
De vart en till omgång, de gick jättebra för mig, igen! Men när jag ligger på 48 (man vinner på 52) så få Hans fyrtal och sätter ner mig på 0 jävla poäng!! Helvetes ?=!%=¤)?" jävla "=!?=¤)?=¤)#? idiot =#"%)="?&)#?") kuk ")¤=#"?%=`! spel!!! De va tanken som gick igenom mitt huvve! Och allt sluta med att Hans vann.
Hur less o arg jag än va så gick ja dumt nog med på ett till spel, och de gick skit ända från början! Och de sluta med att Petra vann ..

Klockan vart 12 och jag drog mig vidare till stan, hann inte mer än o ställa mig vid turistbyrån så kom Robert och sällskapa mig, mycket trevligt. Stog o surra ett tag, även Basti och Nordström kom o joina oss. Sen vart de så kallt, så jag satte mig i Roberts bil, istället för o sitta i min så man gatt skrika emellan bilarna :P Satt där och lyssnade genom nå skiver. Några riktigt bra, men de höll inte Robert med om :P Aja, sen va vi ute o snurra, åkte upp på plan på nipan o sladda, de va riktigt roligt för de flög upp så mycke snö ;P Sen for vi på Volvo där vi snurra runt, runt, runt, jag vart alldeles yr och lite illamående, men ack så kul de va :)
Sen bar de iväg ut o snurra igen, surrade en massa o hade allmänt trevligt :) Vid 3 halv 4 bar de iväg hemåt. Vart en film o som man råka somna till.

Hade en riktigt rolig kväll, va kul o umgås med Robert, så sällan man träffa han!

Det va min lördag de, som började med ett helvete, trodde hela dan skulle suga men de vart en helt perfekt och nykter lördag (förutom de två sista chicago spelen) :D
Postat av: Anonym
2010-01-11 / 22:44:18

sv: ah okej :) ja, det får du göra.


Postat av: Diana - MissMelody
URL: http://missmelody.blogg.se/ 2010-01-11 / 22:44:43

förra kommentaren var från mig, glömde fylla i namn ;P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss