Stockholmarn har landat!

Jajjmän, torsdag 14 januari runt 6 på kvällen landade Stockholmarn i Norrland.
Hungrig va både han, jag och Dennis, så de bar iväg på City där de vart ett grillspett för min del, så gott.
Satt o surra och hade allmänt trevligt. Och när vi va mätt o belåten så for Dennis hem för o göra matlåda o sova eftersom han ha ett jobb o sköta (dukti han). Och jag o Robin begav oss ner till syster en sväng o hälsa på, vart massa bus med Wille, älskade lillgubbas min!
Sen vid halv 9 så bar de iväg ännu längre in i skogen, nämligen Forsmo. Packade upp, surrade, spelade Chicago med pappa och drack en mycket god öl, känns som de va år o dar sen man drack öl.
Och efter pappa de svinet vann så slog vi på Blood and Bone, filmen som Pätrik hade rekommendera, den jag rekomenderade vidare i nå inlägg här nere.

zzz ...

Fredag vart de o Wille och syster dök upp, bus o mys som vanligt. När dom åkte så for jag o Robin till Långsele där vi plocka upp sötnova och Madde, sen bar de iväg till stan, plocka upp Dennis också bar de iväg på bowlingen o bowla. Gick SVINBRA för mig, 6 strikar första omgången, sen gick de väl inte lika bra men jag vann iaf! Weheeei. (Bildbevis kommer senare).



Glad och nöjd efter bowlingen (jag iaf, jag vann ju! HÄHÄ) så åkte jag, Robin och Dennis till Forsmo, käkade, surrade o spelade Chicago för ovanlighets skull. Robin vann båda ggr. That sucks! (tro dock de va för att han drack öl, öl ger tur)
Vid halv 10 så skjutsa vi hem Dennis eftersom de är jobb för han imorrn, jag körde Robins Dodge Caliber 08 (tro de va nå sånt biljäveln hette), måttligt nervös, är ju inte direkt så man vill förstöra en sånn bil, då kan man ju vinka adjö till nå månaders löner. Men de gick bra, skitskön att köra dessutom!



Skulle egentligen till Per o dricka nå kaffe efter, men hans mobiler va avslagna så då ringde jag Sofie också åkte vi till henne och Robin istället, satt o surra om allt de möjliga o drack kaffe och tjillevippe  så va klockan halv 1, hur den nu kunde bli de?
Då bar de iväg hemåt, fika lite o nu ligg ja här o ska till o sova, men känner inte alls att jag ha nå sug på de. Antagligen för att jag vet att jag ska upp halv 10 (:O) och åka till backen (o bryta nå ben) nån gång därefter, jag kommer vara död både innan och efter jag åkt till backen. Känns som man längtar?

BILDER LÅNAD FRÅN GOOGLE (
Google gör mig smart)

Postat av: Elin
URL: http://campaign.musicmyne.com/globals/hengdai/6241/1263328711540/ 2010-01-16 / 11:21:31

fin blogg =)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss