2 lördagar, detta är förra.

Förra lördagen, när jag slutade vid halv 1, bar de iväg på stan, skulle gå o kika på skoteruppvisningen med Wille kl 2. Va mycket trevligt, han skrattade hela tiden. Därefter hade jag planerat att åka hem o sova en sväng eftersom jag bara sove 2½ timme på natten.
Men tji fick ja, de hann ja inte. For till momma o åt, sen vart de alldeles på tok för sent o sova, så jag tog o sola o sen kasta jag in mig i en snabbdusch.

Gjorde mig klar o åkte upp till Näsåker vid 6, åkte till Simon där Patrik, han o Erik va. Patrik hade boka mig som chafför.
Satt o surra o kolla på filmklipp i väntan på att Helen skulle komma.

När hon dök upp bar de iväg ner till stan, for till Lollo där dom skulle partaja, trevligt. Själv va jag mest ute o skjutsa folk kändes de som. Men jag hade kul ändå :)
Vid halv 11 bar de iväg på krogen för mig o Patrik, träffade Andreas, satt o surra. Sen va ja lite här o där o överallt och ingenstans hela kvällen kändes de som, men träffade otroligt mycket folk, så de va riktigt kul :)

Vid 20 över 1 så gick jag ut o hämta bilen, for o snurra, träffa en vän, skjutsade hem Bodin o sen vid 3 så bar de iväg mot Näsåker igen. Dom åkte hem rätt tidigt för o vara .. ja dom :) Men skönt för mig, vid halv 5 va jag hemma.
Då vart de sängen efter 25½ timmar utan sömn. Jag va rätt trött kan man säga!




Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss