Gålsjö och jobb.

Igår började inte jag förrän kl 4, så då tog jag och klev upp tidigt, halv 9 om jag inte minns fel? Tvättade, betalade räkningar, städade (ha inte hunne med nånting i veckan då man bara jobbat o vart ute o ränt) o sen såg jag ju såklart på älskade efterlängtade Vampire Diaries också!



Jobbet gick bra, full rulle. Jobbade med Pär o Sandra :) Halv 2 begav jag mig därifrån, for till stan o skjutsa Fredrik o sen hämta jag upp Erik o skjutsa han till Näsåker. Va hemma vid 4 o då vart de till o krypa ner i sängen och se klart NCIS LA, ha försökt sett klart de 5 ggr. Hur jävla svårt ska de vara o se klart ett jävla avsnitt på 41 minuter utan att somna?!
Hur som helst så lyckades jag iaf se klart de igår, de va 5 minuter kvar, men jag vill säga att de va på gränsen, fick spola tillbaka flera ggr för att jag somnat till.



Imorse vakna man vid halv 9 igen, låg o vänta på att Wille skulle traska in, men han dök inte upp, men då hörde jag att han bada, så jag klev upp o satte mig vid datorn ett tag. Sen när han badat klart så kom han o traska in, o då vare bara till o slå på Nicke Nyfiken. Sen ha vi även hunne med lite mys. ♥



Ja jag bjuder på frillan och ansiktsuttrycket.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss