God morgon .. världen?

Vet inte när jag vakna, men ha lege o drage mig ett bra tag. Skönt som alltid.

Ha komme på att jag inte alls vill ha vecka, jag vill ha helg, skulle va underbart.
I fredagskväll vare jobb som gällde för mig, vid 9 ringde luren, Patrik undra om jag inte kunde vara chafför åt han på lördag (skulle egentligen ut och dricka öl med Louise, men va inte alls sugen på o dricka) visst kunde jag de, så jag tackade ja.

Gick bra på jobbet, ställde i ordning massa inför frukosten på lördagmorron som jag skulle ha.

Efter en stund ringde teleluren igen. Patrik. Denna gång undra han när jag sluta om jag inte kunde hämta dom o skjutsa dom till stan o sen hem igen inatt, tackade först ja, men sen när jag lagt på så kom jag på att jag inte alls skulle klara de eftersom jag skulle upp 5 på lördagmorron o ha 54 frukost. Så skicka o sa de o då ringde han upp o sa att om han körde sin bil ner då, så kunde jag åka hem o lägga mig när jag sluta så kunde dom ringa o väcka mig när dom skulle hem. De tyckte jag lät bra!

Halv 12 slutade jag, åkte till Dennis o la mig o sov, somna runt halv 1?
2½ timme senare, klockan 3 ringer Patrik, så då vare bara till o kliva upp.

For o tog upp dom på Rödsta, Patrik, Håkan och Erik, trots de dåliga väglaget  och dom extremt dåliga vinterdäcken så överlevde vi och vi tog oss hem med livet i behåll allihop.

Kl 5 va jag hemma så de va bara till o göra sig klar och åka på jobbet.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss