God morgon!

Ja god morgon sa jag till mor när jag klev innanför dörren för hon va precis på väg till jobbet, och till svar fick jag "jaha, dax att komma hem nu, bums i säng med dig" (mamma jag är inte en liten flicka längre som du kan skicka i säng hur som helst längre, jag är myndig, jag lägger mig när jag vill. Hoho :) ), kom ju precis hem efter en kväll på krogen och chafför åt Patrik o Erik :) Träffat massa roligt folk o ha hade ruskit kul hela kvällen, tack alla!

Så syster o Hans, nu vet ni vad jag gjort ikväll/igår/inatt så nu behöver ni inte ringa o väcka mig i morrn/idag för o fråga de. Ses senare idag!

Postat av: Jasmine
URL: http://jasminestyle.blogg.se/ 2010-03-07 / 21:03:04

Hej! Allt bra? :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss