Junseles goaste pojkar!

Igår blåste man upp till Junsele, själv som vanligt ;P Men de spela ingen roll, ha ändå lika kul ändå. O sen kan man åka hem precis när man vill o behöver absolut inte anpassa sig efter nån!

Åkte till Tomas iaf, där de va fullt partaj! Va massa folk, bl.a Jonke, Krulov, Ante, Balbin, Nils, Brems, Andre, Peter, Tobbe, Frida, Linnea o massa till som jag nog inte kan namne på. Men hade jättekul iaf!
Finns de en person jag diggar rätt hårt så måste de ju vara Krulov, kommer alltid med klockrena kommentarer;

Jag, Jonke, Tomas o Andre till stå ute o prata när Krulov sliter upp dörren;
Krulov - Jag är så förbannad!!
Vi - Varför?
Krulov - Dom har ställt en stoljävel mitt i rumme!

Hm? :P Skratta som nå jag vet inte vad.

Krulov - Och vet du vad, idag när jag va på hem, skitglad för att få träffa alla mina kompisar, vet du vad som förstör min dag då?! RENJÄVLARNA! Va fan är renar bra för?!

Tomas till Krulov - "Du är så jävla sjuk så jag vill fan inte ha med dig nånstans!"
De märks hur mycket kärlek de finns där ;)

Satt hos Tomas o surra me na folk iaf, sen vart de ut o skjutsa folk, vart 3 vänder till dansen. Sen ut o snurra innan man va tvungen o åka hem, hade vela stanna längre, men få ta de nästa dans!
Postat av: Johanna
URL: http://hannahsworld.blogg.se/ 2010-03-13 / 14:41:48

Jag har varit i Junsele :) Det är mysigt där ;)



Hur är det med dig denna lördag?


Postat av: Johanna
URL: http://hannahsworld.blogg.se/ 2010-03-14 / 12:19:47

Låter trevligt :D Igår var jag på bio, annars tog jag det mest lugnt. Pojkvännen är sjuk så det var skönt att varva ner lite. :)


Postat av: Johanna
URL: http://hannahsworld.blogg.se/ 2010-03-14 / 13:12:46

Ok =)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss