Just de ja, de va ju den lördagen också.

Jag gillar att jag är så snabb med att berätta vad jag gjort, inte för att någon är intresserad, förutom syster och Hans då. Men iaf!

Förra lördagen jobbade jag och Susanne, slutade vid 11-12?
Då for jag ner till Lollo och hämtade Patriks bil, skulle va chafför åt han o Erik.
For sen på krogen, träffade massa roligt folk. Vid 2 skjutsa jag lite folk medans Patrik gick o åt. Erik åkte med mig han.
När vi skjutsat klart så for vi o hämta Patrik o Evelina, skjutsa Evelina till Granvåg, sen vart de vidare till Långsele för Patrik skulle på nån fest, va där 2 min sen bar de iväg till Näsåker, dumpa av dom.
Åkte till stan, skulle hämta Ida o Madde, men Ida svara inte så jag antog att hon somnat hos Marre igen som för nån helg sen, så jag skicka sms till henne o skrev "Jag anta att du inte ska med hem :P".
Hämtade upp Madde o skjutsa henne till Långsele, väl i Långsele så få jag sms av lilla störda Ida "Jooo! Hämta mig.". Stolpskott.

Aja, de va bara o vända o åka till stan igen o hämta henne, sen bar de iväg hem till Forsmo. Klockan slog 7 på söndag morron när jag kom hem. Sa god morgon och hejdå till mamma som precis skulle ge sig i väg på jobbet!

Mycket trevlig och rolig kväll, tackar alla inblandade!

(Jag och Patrik för 4 år sen, haha)



När jag berätta för Kicki om min lördag så sa hon "Jag hoppas dom vet vilken klippa dom har som ställer upp i tid o otid och skjutsar" :)
De vet jag dock inte om du/dom vet. Men de är ju de att jag gillar o köra och va snäll o skjutsa hem folk så att jag vet att dom tar sig hem säkert :)


Senare på söndagen när jag sove 4 timmar så bar de iväg till syster o Hans med Ida, skulle egentligen åka o lämna tillbaka Patriks bil, men han orkade inte köra något (gatt ju skjutsa mig till stan eftersom jag hade bilen där). Men lika glad va ja för de, gillar att köra den bilen.

Måndagen därimot så for jag till stan på Volvo o hämta upp Patrik på jobbe, så då fick han tillbaka bilen.

Postat av: johanna
2010-03-20 / 13:22:13

Malin jag har uppskattat och älska dej för de gånger du kört mej:) <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss