Oj oj vilken kväll.

I lördags gick vi på stan o kika, fick med mig en klänning och en sjal hem, o sen lite småkraffs.
Dock gillar jag inte klänningen längre, men ska få momma o hjälpa mig att sy om den. Momma hon kan hon :)

Sen bar de iväg hemåt, tog de lugnt med en öl framför datorn, o när vi väl varvat ner så bar de iväg till solarie. Hääärligt!
Därefter vare bara hem o kasta in sig i duschen också börjades de partaja rejält! Ville supa ner Dinka och jag lyckades! Att hon aldrig lär sig att jag aldrig ska blanda drinkarna ;)
Vid halv 12 bar de iväg ner mot stan, skulle på Heartbreak men kön va på tok för lång så vi drog på Goya, röjde loss som aldrig förr!
En kille/äldre man ville ha min autograf, men ja undra om de va för att han tyckte att jag va grym eller för att han tyckte ja va en blåst norrlänning? ;P


Rocker i was, rocker i am and rocker i always will be!


Efter krogen träffa jag Sanna en sväng, mycket trevligt. Tyckte vi kunde följa med på efterfest, men Dinka ville hem så då följde jag med damen hem istället :) Men först vart de dock MackeDonken :)

Söndagen va en slödag, till man skulle bege sig mot tåge som gick kvart över 5, mycket kul helg men som sagt, borta bra men hemma bäst!

Underbara Norrland! (
och NEJ för mig ligger inte gävle i Norrland)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss