When friends becomes family!

Har alltid vare noga med att berätta hur mycket vänner betyder för mig, och de kommer jag alltid att göra. Kanske inte just med ord, men på mitt sätt.
Har på senare dar lege o fundera på vänner och vänner. Har funderat på hur jag ska kunna förklara det jag känner, och äntligen ha ja hittat ett sätt.

Köpte mig säsong 1 av Sons of Anarchy sist ja va i Sundsvall, ha alltid vela sett den men ha alltid haft ron till de då man ha 781 andra serier man följer.
Men som sagt, ha sett den nu, och dom som sett den själv kommer antagligen förstå hur ja mena.
Till saken.

Jag har väldigt många vänner (från min sida iaf), många väldigt helt olika personligheter, från olika byar/städer, men de har en sak gemensamt, jag gillar dom för hur dom är, den dom är, Mot mig.
Jag känner ofta att jag verkligen vill visa eller säga hur mycket dom betyder, men något som ja aldrig ha vart bra på är ju just de där me att prata. Men då ha ja komme på de att en kram gör så mycket, en kram kan betyda mycket; "Vad glad jag är glad att se dig", "du betyder mycket för mig", "jag kommer alltid finnas där" och min absoluta favoritkram som verkligen inte behöver några ord, utan känns när man är i den situationen, "jag kommer stå vid din sida när allt brister"
Jag gillar kramar. Men sen finns de ord, eller inte orden i sig, men hur man säger de, som betyder också. Alla ha vi nog våra saker som betyder.
Men jag byter ut ordet "Vänner", och då är de Vänner med stort V jag pratar om, till Familj, för dom är min andra familj. Finns alltid där, oavsett vad de gäller, och dom vet exakt vilka dom är också utan att dom behöv fråga eller att jag behöver nämna några namn.

Tillbaka till Sons of Anarchy för att förklara, Sons of Anarchy är en MCklubb, utan några som helst blodband, men ändå en familj. Att skydda sin familj och finnas där helt enkelt. Äh, dom som sett den förstå vad ja mena. Mina vänner är min andra familj, jag kommer alltid finnas där för dom, stå vid deras sida, göra allt jag kan för dom!
"We must stand together, hand in hand forever!"
Nickelback - When we stand together.

My true friends are those who know everything about me and still are by my side!
The rest of you can kiss my ass goodbye!
Postat av: Blondie
2011-11-10 / 23:19:05

Malin jag hoppas här att du även menar att när du visar din "elakhet" så är det för att du gillar mig :) du behöv inte säga de för ja komma aldrig få höra det.. Men jag gillar DIG <3 Klart slut!! //Din alldeles egna blonda tjej tjej ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss