Om Malin Norström



Namn: Malin Norström
Född: 1988-05-10
Hemort: Sollefteå, där jag fortfarande bor kvar.
Civilstatus: Pojkvän Tobias.
Jobb: Fast jobb saknas, men jobbar extra som servitris på Hotell Hallstaberget, Gålsjö Bruk och Hotell Appelbergs.
Intressen: Fotografera, musik, skriva (mestadels personliga texter), photoshop.

Har svårt att beskriva mig själv kortfattat, men jag gör ett försök.

Jag föddes i Sollefteå, som ligger i västernorrland (många förväxlar det med Skellefteå, men Nej, de heter Sollefteå), här bor ja fortfarande kvar, trivs som fisken i vattne då ja ha min familj, mina vänner, pojkvän och syskonbarn här.

Intressen har jag, ett som är stort är Photoshop, det kan jag sitta med i timmar utan att lessna. Sedan är fotografering ett stort intresse, men dock ingen proffsfotograf, men jag försöker lära mig så gott jag kan. Musiken som strömmar i högtalarna är rock, annan musik går också an, men rock är den som är 1:a på toplistan.

Som jag uppfattar mig själv är en glad, utåtriktad, possitiv, öppen person. Jag har otroligt lätt att lära känna nytt folk. Så min umgänges krets är rätt stor, men då är de så att även fast ja ha många vänner så finns de dom som är mer betydelsefull än andra, jag har mina brudar här i stan (vissa har flyttat men dom betyder fortfarande lika mycket), jag har mina pojkar uppe i Junsele, sen finns de några betydelsefulla pojkar här i stan och som har flyttat med pch sist men inte minst så ha jag min kära pojkvän, men som inte bara är min pojkvän utan även är min bästa vän. Men som sagt, dom ja kan anförtro mig till är inte många även fast jag ha stor umgänges krets.
Förtroende är något man gör sig förtjänt av!
Men sedan har jag en sak som är en styrka men även en otroligt stor svaghet, jag har lätt att förlåta människor, det är en svaghet med tanke på att man kan lätt utnyttjas. Många har sagt det till mig. Men då är de så att har dom en gång sårat mig så har dom även förlorat min tillit, jag förlåter dom för vilka dom är, vi är bara människor, men tilliten är något som är borta och som tar tid att bygga upp igen.
Sen en andra sak som gör att jag är otroligt stolt över mig själv för, jag vet vem jag är, inget jag skäms över, jag kör mitt egna race, jag trivs med mig själv och mitt liv! Jag lärde mig i unga dagar att rykten är inget man ska bry sig om. Så hör jag något rykte så borstar jag bara bort det från axlarna SÅVIDA det inte sårar någon i min närhet eller förstör för mig.


På gymnasiet gick jag Handel & Turism med inriktning Turism, men i slutet av sista året så hade ja praktik på Hotell Hallstaberget, vilket sluta med att jag till slut enbart var i restaurangen då vi hade så mycket gäster, som resultera i att jag trivdes oerhört bra inom det yrket och jobbar nu därför som servitris.

Och tillslut varför jag ha en blogg, den skapade jag från en början bara för o skriva allmänt, men nu ha jag den för att jag vill kunna uttrycka mig själv, lägga upp bilder jag fotat, åsikter och tankar om allt och ingenting, sen även skriva om min vardag, inte för att andra behöver veta de, utan för att jag sen om några år kan gå tillbaka och se vad jag gjort.
Ni få mer än gärna kritisera det jag skriver och lägger upp, jag tar emot allt med glädje, negativt som positivt :)


Det var de jag kunde åstakomma om mig.
Är det någon som har några frågor så är det bara att kontakta mig.
Postat av: :)
2011-10-08 / 01:20:58

Hej :)

Vet att jag inte känner dig och att du förmodligen inte har någon aning om vem jag är, men ville bara säga att det framgår tydligt av din blogg och det du skriver på facebook att du är en otroligt stark och snäll person. Du har ett sätt att förklara saker på som gör att man lätt känner igen sig, vilket får mig att tänka att du är en väldigt lättsam och trevlig människa. Jag är glad över att kunna se att det finns personer som du, som vågar säga vad de tycker och som står för det, det borde det finnas fler av. Fortsätt kör ditt eget race, för du är verkligen grym!:)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss