Chafför, ack så roligt det kan vara.

Igår for man till stan kring 7, åkte på Konsum och sa hej till min älskade sambo.
For till lägenheten och försökte få någon ordning.
Efter jag donat på o snurrat hit och dit så for jag o hämtade Jesper vid halv 10,
de bar iväg till Långsele och hämtade Robban, sen började den långa färden upp mot Junsele. Väl där så dumpade jag av dom på dansen. For och snurrade lite. Kikade på lite folk.
Efter en stund fick jag sällskap av Danne o Pontus, de var trevligt förutom att Danne är en fara att ha i bilen.
Sen kom även Batte o surra med oss, de var trevligt, och roligt, för man såg hur jävla lik han o Koffe egentligen är. Haha.
När dansen började närma sig slutet så gick jag o träffade Jonas, stog o lyssnade på när han o nå till surrade om nå helt ointressant (för mina öron), men det var trevligt.
Sen for jag o Jonas ut o snurra lite, försökte få nå jävla värme i mina fötter.
Dock vart de inte så himla varmt, men 3 stycken främlingar hoppade in i bilen så vi skjutsade dom till Mo.
När vi kom in på byn igen så hoppade Jonas av på Corner, sen gick de inte många minuter innan Nicklas ringde o frågade om jag ville skjutsa nå folk, till Mo, igen :S
Snäll som jag är så skjutsade jag dom, vilket visade sig att en av dom va från Forsmo ursprungligen och en visste vem jag var, via syster. Men trevligt va de.
Men de va festligt att vi va tvungen o vara 3 när vi skulle tanka. Haha. Fast Nicklas gjorde egentligen inte så mycket.
Efter många om o men så va vi på väg till Mo.
Väl tillbaka så for jag o dumpa av Nicklas hos sig, sen ringde Joel, o tyckte att jag skulle komma o sällskapa han. Men eftersom jag hade Jesper o Robban med mig så bestämde vi att han skulle följa med mig hem när vi rörde oss hemåt.
Efter så åkte jag o tog upp Jonas och Anton och åkte till Stennäs, där de va fest.
Trevligt, men va där i 10-15 min bara. Sen åkte jag, Jonas, Kallin o Jesper på byn o snurra o sen lämnade vi av Kallin hemma, o efter en stund Jonas också. Sen åkte vi o hämtade upp Robban o därefter så bar de iväg mot Ramsele, då va klockan halv 4.
Väl i Ramsele så tog de sin tid o hitta Joel eftersom han va värdelös på o beskriva vägen.
Men till slut så.
Efter en tur till Lånsele o lämna Robban, och en tur till Solle o hämta grejjer hos Josefine o dumpa Jesper,
så va jag o Joel hemma halv 6, lagomt till mamma klev upp.
Så gick vi o la oss, surrade massa o så, så vi somnade säkert inte förrän vid halv 8.

Sollefteå - Långsele - Junsele - Ramsele - Långsele - Sollefteå - Forsmo.
Ja de va en heltrevlig o helmysig kväll de :)

Idag vaknade vi kring 12? Låg o surra massa o så till 3? Då han åkte hem :)
O nu ha jag käkat o så. Snart blire fest :)



Eftersom Joel är så söt o glad så får han stå för dagens bild.


image7
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss