En trevlig dag.

Min dag har vare trevlig som alltid.

Den började med 10 min försening på Religionen, vi såg film, den var rätt rolig faktiskt.
Därefter hade jag lunch, umgicks med Dennis o Vicha o andra transportare. Skoj som alltid.
Nästa grej på schemat var ett stycke Småföretagande, trååklektion. Gjorde inget vettigt alls, som vanligt.
Sista lektionen på dagen var Svenska, låg o läste Noveller o lyssnade på underbar musik.

Som varje tisdag nu förtiden, klockan halv 3, tar jag med mig Dennis, Vicha och Marcus från GB, som får skjuts till busstationen. Men innan de fick skjuts dit så skulle jag plocka upp Josefine, men efter onödig väntan utanför hennes hus så visade det sig att hon var på tjärnen.
Gasen i botten och klockan tickade, åkte o hämtade upp henne, också fick pojka hoppa av där med, för bussen skulle ändå förbi där.
Jag o Josefine åkte bort mot staden, men vände igen för att fråga Vicha om en liten ynka cancer pinne till Josefine, vilket vi inte skulle ha gjort. Dom bombade min bil med snö! Vilket inte uppskattades, men man kan inte låta bli att skratta åt dom små liven ändå.

Efter många om o men så hamnade jag o Josefine äntligen på stan, för en stund iaf, gick o sa hej till hennes mamma. Sen bar de iväg till hennes (eller ska jag säga våran) blivande lägenhet ;) För o se när den beräknades bli klar, och svaret vart fredag. Wehei!
Därefter åkte vi på Sebastians och tog en fik. Baguette, wienerbröd och en cola vart det. Josefine vart avundsjuk för att min baguette var godare än hennes! Hoho.

Sen bar de iväg hem, sen har dagen innehållit en sovis på soffan, gossip girl och nu lite bloggande och social på msn.


image3

Jag och min käre väninna Josefine.
(Hon har snygg rumpa, men berätta inte att jag sagt något)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss