Fest, vänner och Kramfors.

Oj, oj, oj vad roligt jag har haft de senaste dagarna.
Fest vare i lördags, ända in på söndagsmorronen.
  1. Först vart de förfest hos Nisse med massa roligt folk.
  2. Sen vart de bowlingen där man träffade hur mycket roligt folk som helst :)
  3. Efter en helkul kväll på bowlingen så vart de efterfest hos Mats.
  4. När förfesten tog slut hos Mats vid 4 halv 5 så fortsatte hälften till Heino. Där vi spelade GH, dansade, sjöng o sånt :) Ruskigt kul.
  5. Dessa somnade under GH-speladet, för oss andra va festen slut halv 9.


Måndagen var även en super trevlig dag, åkte till Josefine. Låg i soffan och surrade när vi hörde lillebrors bil. Tittade ut, och sedär, där va han och Dennis. Så vi gick över till dom o hälsade på. Satt o diskuterade allt möjligt. Kringa 1 så for vi ut på stan o snurra, dött som fan, förutom farbror blå som va ute o snurra, och även stannade oss och frågade vad vi gjorde ute så sent en måndag natt. Kl 2 skjutsa jag hem lillebror och Josefine, sen Dennis och därefter åkte jag hem :)



Tisdagen spenderades i Kramfors, först Sylos o Dollar, sen umgicks jag med Dennis, Björn och pappa Pejryd. Spelade Yatzy, såg på film, åt pizza o hade allmänt trevligt. Åkte hem vid halv 2, åkte till Josefine då där hon, Mogge, Dennis, Gustaf o Emil va. Va bara där en stund, sen tog jag med mig Dennis o Gustaf o åkte hem till Dennis, satt o surrade ett tag innan jag skjutsade hem Gustaf och åkte vidare till Henke, satt o surra massa, såg på tv o myste med boss. Åkte hem kring 5.

Helhärliga dagar och imorgon drar jag på Swedenrock kryssningen! UNDERBART!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss