Horoskop.

Horoskop kan säga rätt vettiga saker ibland.

Dagens horoskop. Oxen.
"Vem säger, att man alltid måste göra som alla andra?
Om alla före oss alltid hade gjort det, hade vi aldrig kommit vidare!
"

Dagens humör kan jag inte direkt kalla bra.
Tjaffs på morron är aldrig bra. Och de gjorde inte saken bättre av att man kom på skolan imorse; ingen lektion.
Gjorde inget på andra lektion heller. Så jag la mig i cafeterian o väntade på att Joel skulle äta klart.
Sen fick jag sms av Patrik som undra om jag kunde skjutsa han på Nipan, i samband med de så va Joel klar också så då tog jag med mig han, Patrik, Petter och en till från GB, skjutsade dessa 3 transportare på Nipan, sen åkte jag o Joel på stan o gjorde några ärenden.
Sen åkte vi på skolan igen, jag hade en lektion; Samhäll. Som inhöll en frågesport om EU. JIPPIE! De sög ..
Efter den lektionen bar de i väg hem, och råka somna en sväng på soffan. Men nu sitter jag här o funderar på om jag ska till o åka till stan o umgås med Henke o gå ut o gå, eller om man ska va hemma o sova tidigt?


image5

Var är sommaren?
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss