Ensjuhelsikes förfest och trängsel i sängen.

De rullade in allt mer transportare under tiden som gick igår. Fullare vart dom.
Dinka jag o louise sällskapade dom, och även stjärt men hon va nykter :)
Sen kom även Kattis efter en stund, även hon nykter.
Vid halv 11-11 så började dom röra sig ner mot Valvet, och vi flickor fick äntligen lugn o ro :P
Haha.
Men sen åkte Stjärt hem, och efter en stund rörde vi oss vidare ut till bilen o for o lämna Louise, sen åkte vi ut o snurra :) Hade riktigt skoj, sen anlände vi till Valvet också, hälsa på massa roligt folk. Och sen vid halv 2 så tog jag min älskling under armen också åkte vi hem. Och även Dinka o Thomas följde med hem till oss, där även Carro va :)
Så vart de till o göra mat, sen kröp jag, carro, dennis o dinka ner i sängen o trängdes och thomas sov på soffan :P
Trångt men mysiigt ändå, haha.

Vakna imorse när Dennis och Carro skulle iväg, vart pigg. Men lyckades somna om tillslut :P Sen klev jag o Dinka upp 12 o åkte o fika med Cissi o Martin, sen vart de besök hos tandläkarn :S Huh. Sen hem o kollade på när Dennis städade upp svinstian. Höhö. O har även hunne med o träffat Carro en sväng, o nu ligg ja o rensar lite på datorn.

Sakna min myys!


Jävla idiot.

Oxen 20. april - 20. maj
Ärlighet kan göra ont, men i det långa loppet når man lyckligtvis
oftast längst på den vägen. Den bör dock förmedlas med omtanke.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss