Piece of my heart and Alone

Ha inte skreve på nå dagar nu, men ha inte haft tid eller ork :P

Jobbade i tisdags, skoj som vanligt. Kom därifrån vid halv 2 men.

Och på onsdagen så va jag o Dennis o grattade Kattis :) Hon bjöd på fika o en ruskit god smörgås tårta. Därefter vart de till o se lite på Mysterie på Greveholm :D Kung ju. Haha.
Sen vid 6-tiden så åkte jag upp till Koffe, satt o surra o så. Batte, mor och Harley kom in o joinade oss en sväng.
Sen gick vi in på Battes rum o kikade på Iron man med han. Den va riktigt bra faktiskt :) Kanske komma en tvåa?
Efter den så gick vi in till Koffes rum och pratade en massa. Sen vid halv 1(?) så började jag röra mig hemåt.
Kom hem, Dennis va fortfarande vaken :P Satt vid datorn en sväng. Sen vart de sova :)

Torsdagen bestod av jobb, sen när ja sluta så såg jag o Dennis på Seed. TOTALT VÄRDELÖS.

Idag klev vi upp vid halv 12, såg på nå avsnitt av MGH, sen åkte vi på skolan en sväng, fixa lite grejs. Därefter på stan o kolla runt, och sedan vid 2 så gick vi på Hullsta o fika med Cissi, Johanna o Andreas. Trevligt o gott :)
Innan vi for hem så gick vi in till Stjärt o Mähler en sväng också o sa hej o hämta nå öl. Sen skjutsa Carro o därefter hemåt, eller ja, efter ett besök på kläddax :)
Nu bli de snart MGH :D Sen vad händer ikväll?

Jobbar på Valvet på Lördag, kom dit o säg hej, gratis inträde, 20 kr i garderoben :)

Oxen 20. april - 20. maj
En person, du känner, kan komma att säga något till dig på ett dumt sätt.
Låt bli att ta åt dig av det; det var en tankeblunder.

Damn vilken röst!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss