Horoskopdag, vilket stämmer?

Dagenshoroskop.se:
Oxen 20. april - 20. maj

En fråga till övervägande: Varför skulle du vara tillfreds med det näst bästa,
om det finns en möjlighet att få det bästa?

Aftonbladet.se:

Oxen 20. april - 20. maj 

Efter en ganska stressig tisdag väntar en förhållandevis avslappnad,
trevlig kväll. Lite romantik också.


Expressen.se:
Oxen 20. april - 20. maj
KÄRLEK Inga stora kärleksupplevelser tror jag kommer nu. Men det kan tänkas att du får ett samtal som gör dig rart förhoppningsfull. Kärleken verkar börja bli inspirerande och rar.
ARBETE/HÄLSA Resor kan bli en nyhet för dig i arbetet. Det ska vara just det rätta för dig med litet förändringar i arbetsrutinerna. Din hälsa verkar god även om du kan vara litet trött. EKONOMI Nu kan du komma att göra en förändring i din bostad och det kan betyda att du får en bättre ekonomi. Lotto kan ge vinst i veckan så att pröva ett spel kan vara rätt.
Lyckotal: 10, 12, 21, 28, 34, 42, 48
Bästa lyckotal: 21

Veckorevyn.se:
Oxen 20. april - 20. maj
Första veckan bjuder mest på vardag men sedan blir det spännande. Något oväntat händer, det kan till exempel vara en möjlighet att resa eller något riktigt festligt som du blir inbjuden till. Viss risk för mager plånbok eftersom den oväntade händelsen troligen leder till extra shopping.

kärlek/sex 3
kul/nöjen 4
tur/pengar 4

Ditthoroskop.nu:
Oxen 20. april - 20. maj
Tur
Dagen präglas av god tur men tyvärr dyker det inte upp några situationer där du får tillfälle att utnyttja den.

Hälsa
Din hälsa är helt okej och du verkar klara dig undan alla åkommor idag. Det kan bero på att du är mån om din kropp och behandlar den väl.

Ekonomi
Du kan idag kanske köpa något efterlängtat när nu oväntade pengar dyker upp.

Arbete
Dagen har sin stilla lunk och du får tid att göra färdigt dina arbetsuppgifter. Det enda som kan hindra dig från att hålla din planering är dagdrömmeri.

Kärlek
Detta ser ut att bli ytterligare en händelselös dag. Det är inte lönt att lägga ner någon extra energi på att försöka få någon intresserad av dig.

Relationer
Alla trivs med att vara i din närhet, du utstrålar glädje och självsäkerhet.


Dagenshoroskop.se, det förstog jag ingenting om, men de är väl kanske inte meningen att man ska förstå allt?
Aftonbladet.se har där emot fel, det kommer inte bli en stressig tisdag, men romantik kan nog bli av :) Så de kanske inte är helt fel ändå.
Expressen.se, jadu, där var de en hel radda med både rätt och fel, angående kärlek att jag inte skulle ha några kärleksupplevelser, det är ju ren bullshit. Jag lever ju med min stora kärleksupplevelse, och vill inte ha någon annan, så den som ringer samtalet som den nu säger att jag ska få, behöver inte ringa alls. Och när de gäller arbete/hälsa så tro jag att det kan bli rätt angående arbete, att de kan bli någon resa, men de bero helt på vad jag beslutar mig för denna vecka. Och hälsan stämmer nog rätt bra, förutom att jag är tokförkyld så är jag nog rätt frisk, men trött, ja de är jag alltid, speciellt nu. Men de som står under ekonomin, det kan jag säga direkt att de är skitsnack, jävla pucko, jag är luspank, och på nå lotto spelar jag inte, så någon sådan vinst blir inte av. Och de här med lyckotal, vad är de för skitsnack? Nå sånt tro ja inte finns, och inte konstigt att de skrivs att mitt bästa lyckotal är 21, när de tidigare står att ett spel skulle gynna min ekonomi, självklart så bli pricken över i:et att jag ska spela en runda blackjack, med dom små pengar jag ha kvar. hörrö sluta nu!
Veckorevyn.se vet jag inte alls vad jag ska säga förutom att jag hoppas inte att den stämmer för då kommer min börs att gå i back helt. Man kan ju alltid hoppas på att dom ha glömt o uppdatera och att de där är sen förra veckan, för Stockholmsresan tog verkligen på min ekonomi. hua!
Sist men inte minst, Ditthoroskop.nu, de va ju självklart att om jag nu skulle ha tur så skulle jag inte få någon chans att använda det, de suger. "klara mig undan alla åkommor"?! slut o ljug, här ligg ja ju sjuk, täppt i näsan, ont i huvve och hals, även nacke ha bleve drabbad. ekonomi? behöver jag säga mer egentligen? Men arbete är nog inte helt fel, för jag har hela dagen på mig att utfärda något, och de är mycket möjligt att jag skulle kunna sitta o drömma hela dan istället.
Kärlek? Jag tänker inte ens lägga ner nån energi på att försöka få någon intresserad, jag ha min pojke o vill bara ha han (älskar dig!) :) Hm, relationer, jag känner mig inte alls så pigg för att utstråla någon glädje, och ännu mindre självsäkerhet. Ne de överlåter jag till någon annan idag.

Oj oj oj .. vart mycket idag, nu ska jag ta o fundera över vilket jag tycket stämmer mest, eller kanske man ska vänta med de till slutet av dagen, borde ju va då ja vet.

Ne nu ska jag nog ladda upp nå bilder sen Stockholms resan, sen blire dusch och utföra alla ärenden jag ha o göra idag.

Ses på Bilddagboken!

So what? I'm still a rockstar!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss