Bada älven ikväll, de komma bli ett sjuhelsikes sista april tro jag!

Härlig morgon, blir alltid lika glad när man vaknar med sol i ansiktet.

Gårdagen va hur underbar som helst. Åkte till stan, träffade Kattis, for o snurra runt i väntan på att Syster skulle komma med Wille. Halv 4 kom hon, och vi gick till lekparken vid kommunhuset. Gungade, åkte rushkana, Wille tyckte de va riktigt kul. Sötnosen där!
Vid 4 så skjutsa jag hem Kattis och sen åkte jag till Momma där Petra mötte upp mig och hämta Wille.

Sen bar de iväg o hämta mamma och åka hem.

På kvällen kikade jag på Desperate och sen gick jag ut o vandra en sväng.
Väl hemma igen så duschade jag o åkte till stan igen vid 11, tog upp Dennis, snurrade på stan, hälsa på Dinka o Louise en sväng, sen for vi och muppade oss till klockan vart 1 halv 2 (?), då for vi hemåt, dumpa av han på Remsle o sen åkte jag till Forsmo.

Idag är de underbart väder, och jag ska till Näsåker o grilla, bada i älven och basta. Och dricka massvis med öl! MUMS!
Jag tro att de här komma bli ett bra sista april!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss